Is het je opgevallen dat je Instagram-activiteit en verkopen beginnen te dalen? Abonnees zijn de eentonige inhoud, profielen beu en willen iets nieuws. Over welke promotie- en verkoopmethoden op Instagram niet meer werken en wat je eraan kunt doen. Promotie op Instagram Verschil is niet langer een verschil wanneer het u niet langer onderscheidt. Niemand van ons heeft de Instagram-app gedownload om daar iets te kopen. Jezelf indelen, zien hoe anderen leven, is ja. Maar toch verkoopt uw hele feed iets. En elke dag groeien deze verkopen. En ze worden allemaal gelijk geserveerd: deskundige berichten met teksten op de foto; het verkopen van voordelen en kenmerken na plaatsing op de lijst; saaie bloggerreclame, die begint met de woorden ‘je vraagt het me vaak …’ of ‘ik wil een cool profiel met je delen’. Nu werkt dit allemaal niet meer. Verkoopt niet. En het levert niet dezelfde resultaten op als voorheen. Wat te doen? Verander de aanpak. Dus 5 nieuwe trends om te promoten op Instagram. Instagram is het beste platform om vertrouwensrelaties op te bouwen. Bij online verkoop gaat het altijd om vertrouwen. Als er vertrouwen is, is er verkoop. Geen vertrouwen, geen verkoop. “Road to 100k Instagram Volgers”. Koop nu Maar mensen vertrouwen expertposten niet meer. Omdat elke tweede persoon op Instagram een expert is. Ik heb een prachtige fotosessie gemaakt, informatie verzameld op internet, een expertpost geschreven – en jij bent al een expert. Dit is niet het geval. Bewijs je expertise met daden en feiten, niet alleen met woorden, gezichten en vasten. Plaats bijvoorbeeld een in de praktijk geteste tip en bevestig deze aan de proefcarrousel: Mensen vertrouwen mensen steeds minder. Ze willen twee dingen: kwaliteit en service. En het kan ze niet schelen wie erachter zit. Als u hen kwaliteit en service biedt, bent u al vertrouwd. Zelfs als je geen enkele post met je foto in je account hebt. Laad ook geen mensen met berichten. Ze zijn de grote hoeveelheid informatie die elke seconde in hun feed verschijnt, beu. Doe één keer per dag, of zelfs één keer per twee dagen. Vervang tekstberichten door minivideo’s, alleen die van goede kwaliteit. Voeg dagelijkse verhalen toe aan uw feedposts. Alle accounts zijn nu als een blauwdruk. Dezelfde handtekening in de koptekst: wie het is, hoe is het nuttig, hoe contact op te nemen. Noodzakelijkerwijs met emoticons, trefwoorden en humor. Vaste expertposten in het formaat “Wie is cool? Ik ben cool!”. Handgetekend ontwerp en duidelijke structuur (palen, dambord, linialen). Professionele fotosessie. Dit is allemaal saai. Nu moet je opvallen. Verwijder bijvoorbeeld alle informatie uit de profielkop voordat u promoot. Nieuwe abonnees gaan niet zomaar naar binnen, abonneren en vertrekken. Ze zullen eerst uw account onderzoeken om te begrijpen wie u bent en hoe u nuttig bent. Maak foto’s waar je gezicht niet zichtbaar is. Plaats alleen een kleurenfoto, geen tekst. Minifilms opnemen gedurende 1 minuut. Leef met een masker. Of vertel in plaats van een poster een verhaal en bied aan om het gesprek vandaag live voort te zetten. Doe wat anderen niet doen. Iedereen motiveert, jij motiveert niet. Iedereen verkoopt, maar u verkoopt niet: Nieuwe samenwerkingsvoorwaarden met bloggers Adverteren van bloggers is niet meer zo effectief. En bedrijven willen de post niet betalen. Ze hebben een garantie nodig dat de post nieuwe kwaliteitsabonnees zal opleveren of verkopen. Als een blogger vandaag een bedrijf adverteert en morgen zijn concurrenten, dan zal natuurlijk niemand zo’n garantie geven. Er komen dus nieuwe regels in het spel. Bloggers ontvangen een percentage van de verkopen, of ze ontvangen niet als ze een slechte advertentiepost hebben geschreven. Zo wint iedereen. Bloggers krijgen nieuwe bestellingen voor advertenties en bedrijven verkopen advertentieberichten. Met garantie. Abonnees dicteren de regels Vergeet volgers niet die je likes, reacties en vooral geld brengen. De focus verschuift van beroemdheden en bloggers naar gewone mensen. In plaats van een live-uitzending met een ster, uitgezonden met een abonnee Dit zal de loyaliteit van andere mensen vergroten en dienovereenkomstig verkopen genereren. Schrijf in plaats van een kennismaking met u, een kennismaking met een van de abonnees. En niet per se met iemand die tienduizend abonnees heeft of meer. Deel gewoon de resultaten van deze persoon. En bevestig dus uw expertise beter dan met een tiental deskundige berichten. Verkoop niet En dit gaat ook over de verschillen. Iedereen verkoopt, maar jij niet. Trek nieuwe abonnees aan, betrek ze met teksten en video’s. En breng ze naar een site van één pagina, waar u al verkoopt. Bovendien zou een site van één pagina één product moeten hebben. Omdat hoe minder keuze, hoe meer verkopen. Nu moet u wat betreft verkoop een stap terug doen. Laat uw abonnees diep ademhalen, ontspannen en een pauze nemen van de constante “koop”. En kom dan terug, maar met een nieuw voorstel of nieuwe aanpak. En nog belangrijker, denk altijd eerst na over wat uw abonnees nodig hebben.
|
https://marketingbook.shop/ |
